Banner fll en

مجلد14 العدد1

الفهــــــــــــرس

*الإفتيتاحيــــــــــة..............................................................................................................................

 

الصفحة

الإنتساب

(المؤلف(ـون

     عنـــوان المقـــــــال

رقم

26 

 05

 جامعة البليدة (الجزائر)  حفيظ ملواني  تمثلات القراءة الفلسفية "قراءة بول ريكور لفرويد" أنموذجا

1  

40 

 27

 جامعة بسكرة (الجزائر)

هيثم بن عمار 

سلطة القارئ ودورها في تحفيز الإبداع الشعري. دراسة لنماذج شعرية أندلسية

 2

60 

 41

جامعة الشلف (الجزائر) 

 لعور كمال

 شعر التفعيلة الجزائري في زمن الرواد. قراءة في الرؤيا والتشكيل

 3  

 80 61   جامعة جرش (الأردن)

جودي فارس البطاينة 

 الحس التاريخي في الرواية العربية. رواية "عائدة إلى أثينا" أنموذج

 4  

90 

 81

 Université de Biskra (Algerie)

 Nadjiba Benazouz

 Objectifs  Et Perspectives de  L’évaluation En Contexte  Universitaire

5

Tags:
  • Faculty.of.letters.and.des.languages
  • lire la suite
    دليل.الطالب.داخل.الاقامات.الجامعية
    Read more
  • nglish language teaching from elementary schooling to higher educationFebruary22-23,2023
    nglish language teaching from elementary schooling to higher educationFebruary22-23,2023
  • English language teaching from elementary schooling to higher educationFebruary22-23,2023

S. Research Laboratories

 Language and Algerian LiteratureLaboratory

PLLSE


TRAINING UNIT AND RESEARCHING READING THEORIES AND APPROACHES LABORATORY

rech1


LINGUISTICS AND ARABIC LANGUAGE LABORATORY

labo 2


 Laboratoire Sémiotique et Pratiques

Discursives

inf

OUR PLATFORMS

We have 32 guests and no members online

  • Google Scholar

    Create a Google Scholar account

  • elearn(en)

    Lessons on the site

  • sndl(en)

    National Electronic Documentation System

  • reserchgate(en)

    researchgate

  • Google Scholar

    Create a Google Scholar account

  • email

    University Mail

©{2019} FLL.univ-biskra.dz. All Rights Reserved. Designed By Halima ouamane